اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پردازش موازی در پایتون – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پردازش موازی در پایتون – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

پردازش موازی در پایتون روشی برای اجرای همزمان چندین وظیفه یا فرآیند در یک سیستم کامپیوتری با استفاده از کتابخانه های قدرتمندی مثل threading و Multiprocessing هست که هدف اصلی آن افزایش سرعت و کارایی برنامه ها با تقسیم وظایف بین چندین واحد پردازشی (CPU یا هسته های CPU) است. پردازش موازی ابزارهای لازم برای تجزیه‌و‌تحلیل و استخراج اطلاعات از حجم عظیم داده‌ها را در اختیار متخصصین قرار می‌دهد. بسیاری از الگوریتم‌های یادگیری ماشین مدرن برای اجرا به پردازش موازی نیاز دارند. همچنین، با استفاده از پردازش موازی می‌توانیم به طور همزمان به درخواست‌های متعدد کاربران پاسخ دهیم و از بارگذاری سرورها جلوگیری کنیم. در این آموزش، ابتدا با کتابخانه Thread آشنا می شویم؛ مسائل و چالش‌های مربوط به آن را بررسی می کنیم و در نهایت، به یادگیری مدیریت پیشرفته تردها و سایر کتابخانه‌های پردازش موازی می‌پردازیم.
دوره آموزش پردازش موازی در پایتون – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط آریان واحدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پردازش موازی در پایتون – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی