اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ​تولید محتوای الکترونیکی با کاهوت Kahoot – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش ​تولید محتوای الکترونیکی با کاهوت Kahoot – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

کاهوت یک پلتفرم یادگیری مبتنی بر بازی است که برای تحلیل یادگیری دانش آموزان، برای ارزشیابی از یادگیری و یا به عنوان فعالیتی انگیزشی در کلاس‌های درس مبتنی بر فناوری استفاده می‌شود و یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های یادگیری مبتنی بر بازی است که بیش از ۷۰ میلیون کاربر منحصربه‌فرد و فعال ماهانه دارد. هدف اصلی کاهوت، تبدیل فرایند یادگیری و آموزش به یک تجربه سرگرم‌کننده و جذاب است. امروزه ارزشیابی در قالب امتحان و آزمون یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر فعالیت‌های کلاس درس است. با پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات در عصر دیجیتال امروز، پارادایم یاددهی و یادگیری به سرعت تغییر کرده و ارزشیابی نیز تحت تاثیر این تغییر قرار گرفته است. پلتفرم کاهوت نوعی برنامه تکنولوژی آموزشی تحت وب است که معمولا در اجرای آزمون‌های آنلاین در فعالیت‌های روزانه در کلاس استفاده می‌شود. در این آموزش، در ابتدا با کلیت پلتفرم کاهوت (Kahoot) آشنا شده و نحوه ثبت‌نام رایگان در این پلتفرم را یاد می‌گیریم. سپس، از صفر تا صد، با نحوه ایجاد کاهوت‌ها و دوره‌ها با ابزار رایگان و غیررایگان سایت آشنا می‌شویم و در نهایت، تحلیل داده‌های حاصل از اجرای کاهوت در محیط انتخابی را فرا می‌گیریم.
دوره آموزش ​تولید محتوای الکترونیکی با کاهوت Kahoot – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ​تولید محتوای الکترونیکی با کاهوت Kahoot – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی