اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور جاوا اسکریپت - ساخت جدول سودوکو – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور جاوا اسکریپت - ساخت جدول سودوکو – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

جاوااسکریپت از جمله زبان‌های بسیار پرطرفدار در دنیاست که نه تنها در طراحی وب، بلکه مدتی است که راه خود را در طراحی اپلیکیشن‌های موبایل و وب اپلیکیشن‌ها و حتی بازی‌سازی، باز کرده است. پلتفرم‌های جدیدی ارائه شده‌اند که با یک بار کدنویسی در زبان جاوا اسکریپت می‌توانید محصول نهایی خود را در پلتفرم‌ها یا سیستم عامل‌های مختلف اجرا کنید. از این رو خالی از لطف نیست تا با زبان جاوا اسکریپت نیز آشنایی داشته باشید و شروع به کار در این زمینه کنید. یادگیری ساخت جدول سودوکو با جاوااسکریپت، پروژه‌ای است که چالش‌های متعددی را در برنامه‌نویسی ارائه می‌دهد و می‌تواند به تقویت مهارت‌های فنی و منطقی برنامه‌نویسان کمک کند. طراحی و پیاده‌سازی یک جدول سودوکو نیازمند درک عمیقی از الگوریتم‌ها و ساختارهای داده است، که این مفاهیم در توسعه هر نوع نرم‌افزار کاربرد دارند. با مواجهه با مسائلی مانند تولید اعداد تصادفی، اطمینان از عدم تکرار اعداد در سطرها، ستون‌ها و بلوک‌ها و ایجاد الگوریتم‌های کارآمد برای حل مسائل، برنامه‌نویسان تجربه‌ای عملی و کاربردی در حل مشکلات پیچیده کسب می‌کنند. در این آموزش، ابتدا منطق جدول سودوکو بررسی شده سپس کلاس‌های مورد نیاز برای پیاده‌سازی منطق ساخته می‌شوند. در خلال انجام این کار نیاز به کدهای CSS و Html برای پیاده‌سازی رابط گرافیکی بازی داریم که به صورت کامل توضیح داده خواهد شد. در نهایت پس از طراحی کامل کلاس‌های مورد نیاز یک جدول سودوکو خواهیم داشت که در چند سطح مختلف می‌توانیم آن را چالش‌برانگیز کنیم.
دوره آموزش پروژه محور جاوا اسکریپت - ساخت جدول سودوکو – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط ساسان سلطان احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور جاوا اسکریپت - ساخت جدول سودوکو – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی