اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نصب و راه اندازی php در ویندوز
مسیر آموزشی

آموزش نصب و راه اندازی php در ویندوز

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش کوتاه و کاربردی، نحوه نصب php و محیط کد نویسی در ویندور را می آموزید تا اولین خط کد php خود را نوشته و اجرا کنید. سلام با یک آموزش سریع و کوتاه دیگه در خدمتتون هستیم.در این آموزش شما با نحوه نصب و راه اندازی یک محیط ساده برای پیاده سازی کدهای php  در ویندوز آشنا خواهید شد. حتما تاکنون سوالاتی در مورد نصب و راه اندازی محیط کد نویسی php  برای شما  بوجود آمده است.از جمله:•کدهای php را کجا می توان نوشت؟•چه مقدماتی برای کدنویسی در زبان php  وجود دارد؟•و... جواب تمامی این سوالات در این ویدیوی 18 دقیقه‌ای به صورت کامل و روان توضیح داده خواهد شد. در این ویدیو کوتاه ابتدا به فایل PHP که توسط خود سایت PHP در اختیار عموم قرار داده شده است دسترسی پیدا می کنیم و در مرحله بعد نحوه انتقال و معرفی فایل PHP به ویندوز را خواهیم گفت. برای نوشتن کد PHP می توان از انواع تکست ادیتورها استفاده کرد که در اینجا از Atom استفاده می کنیم و در پایان یک نمونه کد php و خروجی آن را مشاهده خواهید کرد.
دوره آموزش نصب و راه اندازی php در ویندوز دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علیرضا حبیبیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نصب و راه اندازی php در ویندوز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی PHP سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی PHP در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی