اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش استفاده از هوش مصنوعی GPT برای تحقیق و تحلیل اطلاعات – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش استفاده از هوش مصنوعی GPT برای تحقیق و تحلیل اطلاعات – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

استفاده از هوش مصنوعی GPT (Generative Pre-trained Transformer) برای تحقیق و تحلیل اطلاعات یکی از پیشرفت‌های مهم در حوزه پردازش زبان طبیعی و یادگیری ماشینی است. این فناوری بر پایه مدل‌های زبان بزرگ ساخته شده و قادر است با تحلیل و پردازش حجم وسیعی از داده‌ها، نتایج دقیق و قابل اعتمادی را ارائه دهد. فهم چیستی و چرایی استفاده از GPT در تحقیق و تحلیل اطلاعات می‌تواند به درک بهتر از کاربردها و مزایای این فناوری کمک کند. GPT یک مدل زبان پیشرفته است که توسط OpenAI توسعه یافته است. این مدل از معماری ترانسفورمر بهره می‌برد که به طور خاص برای پردازش زبان طبیعی طراحی شده است. GPT با تحلیل داده‌های متنی از منابع مختلف، می‌تواند الگوها، روابط و اطلاعات مهم را استخراج کرده و به صورت قابل فهم ارائه دهد. این ویژگی‌ها، GPT را به ابزاری قدرتمند برای تحقیق و تحلیل اطلاعات تبدیل کرده است.
دوره آموزش استفاده از هوش مصنوعی GPT برای تحقیق و تحلیل اطلاعات – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استفاده از هوش مصنوعی GPT برای تحقیق و تحلیل اطلاعات – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی