اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تابلو دکوراتیو – طرح دریا و ساحل – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش تابلو دکوراتیو – طرح دریا و ساحل – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مریم غلامی0
  • زمان:
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تابلو دکوراتیو یکی از عناصر مهم در دکوراسیون داخلی است که برای زیباسازی و افزایش جذابیت بصری فضاهای داخلی استفاده می‌شود. این نوع تابلوها می‌توانند با انواع مختلفی از هنرهای تجسمی مانند نقاشی‌ها، عکس‌ها، چاپ‌ها و حتی ترکیبی از این عناصر ساخته شوند. یادگیری طراحی و ساخت تابلوهای دکوراتیو با طرح‌های مختلف می‌تواند تاثیرات مثبتی در جنبه‌های مختلف زندگی و کار هنری افراد داشته باشد. از دیدگاه هنری، یادگیری طراحی و ساخت تابلو دکوراتیو فرصت بروز و تقویت مهارت‌های خلاقانه و تکنیکی را فراهم می‌کند. افراد می‌توانند با سلیقه شخصی خود فضای منزل، محیط کار و هر فضای دیگری را زیباسازی کنند و حس آرامش و سکون را ایجاد کنند. از سویی دیگر یادگیری این مهارت، می‌تواند وجهه‌ای تجاری نیز داشته باشد. در این فرادرس، یکی از تابلوهای دکوراتیوی که به تابلو ساحل و دریا معروف است را به صورت گام‌به‌گام و عملی یاد خواهیم گرفت. ابتدا با یک مقدمه به معرفی ابزار می‌پردازیم. سپس رنگ کردن و اجرای بخش دریا و ساحل را فرا می‌گیریم. در ادامه به  ایجاد و درست کردن تکسچر موج می‌پردازیم و در آخر، مراحل نهایی کار را انجام می‌دهیم.
دوره آموزش تابلو دکوراتیو – طرح دریا و ساحل – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مریم غلامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تابلو دکوراتیو – طرح دریا و ساحل – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی