اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت ظروف سرامیکی با تکنیک ریخته‌گری – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش ساخت ظروف سرامیکی با تکنیک ریخته‌گری – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

ریخته‌گری، یکی از روش‌های متداول برای ساخت ظروف سرامیکی است که در آن از دوغاب سرامیکی به جای فلز مذاب استفاده می‌شود. با یادگیری ساخت ظروف سرامیکی با تکنیک ریخته‌گری، می‌توان آثار هنری منحصربه‌فردی خلق کرد و از خلاقیت خود برای طراحی ظروف با اشکال، رنگ‌ها و طرح‌های دلخواه بهره برد. همچنین، ریخته‌گری سرامیک یک مهارت کاربردی است که می‌تواند به عنوان شغل و منبع درآمد مورد استفاده علاقه‌مندان و هنرمندان این حوزه قرار گیرد. همچنین، این تکنیک نیاز به صبر و حوصله دارد و در نتیجه باعث تقویت این صفت ارزشمند خواهد شد. کار با خاک رس و خلق آثار هنری تجربه‌ای آرامش‌بخش و لذت‌بخش است که به دور شدن از استرس و تقویت خلاقیت کمک می‌کند. در این آموزش، به ساخت ظروف با استفاده از قالب‌های یک تکه، دوتکه، قالب‌های تزریقی، رنگی کردن دوغاب، پرداخت مرحله اول، پرداخت مرحله دوم، تمیز کردن قالب، جدا کردن ظروف از قالب، معرفی انواع قالب‌ها، توضیح دوغاب و در نهایت وسایل مورد نیاز به صورت خواهیم پرداخت.
دوره آموزش ساخت ظروف سرامیکی با تکنیک ریخته‌گری – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت ظروف سرامیکی با تکنیک ریخته‌گری – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی