اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش حروف اختصاری موضوعی زبان انگلیسی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش حروف اختصاری موضوعی زبان انگلیسی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:عاطفه بنده4.9
  • زمان:
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کلمات مخفف در زبان انگلیسی در واقع کوتاه شده ی و حالت اختصار کلمات اصلی و کامل هستند که برای افزایش روند سرعت در نوشتار و حتی گفتار پدید آمده اند . در تمام زمینه ها اعم از عمومی و تخصصی استفاده می شوند و دانشجویان هر رشته با توجه به زمینه تخصصی خود می توانند اطلاعات زیادی را در رشته تخصصی خود کسب نمایند . همچنین این موضوعات ممکن است عمومی باشند و کاربرد فراگیرتر داشته باشند. یادگیری حروف اختصاری موضوعی در زبان انگلیسی، می‌تواند به درک بهتر برخی مفاهیم نیز کمک کند. برای مثال، در خیلی از موارد ما نام آزمون های مربوط به زبان یا رشته های دیگر را می دانیم اما با یادگیری عبارت کلی می توانیم به مفهوم دقیق‌تری دست یابیم و همین طور دانش و اطلاعات عمومی ما در این حوزه و در زبان انگلیسی افزایش می یابد. در این آموزش، کلمات مخفف پرکاربرد در زبان انگلیسی را با هدف گسترش دایره لغات زبان‌آموزان بررسی می‌کنیم تا در زمان برخورد با چنین کلماتی سردرگم نشوند.
دوره آموزش حروف اختصاری موضوعی زبان انگلیسی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط عاطفه بنده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حروف اختصاری موضوعی زبان انگلیسی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی