اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت برد هوشمند دمای اتاق با میکروکنترلر ARM و ماژول SIM800 – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش ساخت برد هوشمند دمای اتاق با میکروکنترلر ARM و ماژول SIM800 – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

میکروکنترلر ARM یکی از پرکاربردترین انواع میکروکنترلرها در صنعت الکترونیک و کامپیوتر است که از معماری ARM (Advanced RISC Machine) استفاده می‌کند. این معماری به دلیل کارایی بالا، مصرف توان کم و قابلیت‌های متنوع، در دستگاه‌های مختلف از جمله تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و دستگاه‌های اینترنت اشیا (IoT) به کار می‌رود. ماژول SIM800 یک ماژول ارتباطی GSM/GPRS است که در پروژه‌های اینترنت اشیا (IoT)، سیستم‌های تعبیه‌شده و ارتباطات بی‌سیم به کار می‌رود و امکان ارسال و دریافت پیامک، برقراری تماس صوتی و انتقال داده‌ها از طریق شبکه‌های 2G را فراهم می‌کند. این پروژه ترکیبی از میکروکنترلرهای پیشرفته و ماژول‌های ارتباطی GSM/GPRS است که کمک می‌کند تا فراگیران مفاهیم پیچیده الکترونیک و ارتباطات بی‌سیم را به طور عملی درک کنند و بدین صورت مهارت‌های خود را در زمینه برنامه‌نویسی میکروکنترلرها، طراحی مدارهای الکترونیکی و مدیریت داده‌ها تقویت کنند. با یادگیری این مبحث می‌توان با کاربردهای واقعی اینترنت اشیا (IoT) آشنا شد. این پروژه شامل ارسال و دریافت داده‌ها از راه دور است که یک جزء کلیدی در بسیاری از کاربردهای IoT محسوب می‌شود. این آموزش به طراحی و ساخت یک دستگاه هوشمند می‌پردازد که می‌تواند دمای اتاق را اندازه‌گیری و پایش کند و اطلاعات دما را از طریق پیامک (SMS) به کاربر ارسال کند. در همین راستا ابتدا با ماژول SIM800 و میکروکنترلرهای ARM آشنا می‌شویم، سپس طراحی مدار را یاد می‌گیریم. در نهایت ساخت PCB را جلو می‌بریم و نتیجه نهایی را بررسی می‌کنیم.
دوره آموزش ساخت برد هوشمند دمای اتاق با میکروکنترلر ARM و ماژول SIM800 – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت برد هوشمند دمای اتاق با میکروکنترلر ARM و ماژول SIM800 – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی