اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم افزار Edraw Max – طراحی نمودار، دیاگرام و فلوچارت – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار Edraw Max – طراحی نمودار، دیاگرام و فلوچارت – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمد کارگر0
  • زمان:
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در جهت ساخت و تولید نمودار، جدول، دیاگرام و فلوچارت، نرم‌افزارهای مختلفی مانند Microsoft Visio، مجموعه نرم‌افزارهای Office، نرم‌افزار Dia و Pencil Project ارائه شده است. در همین راستا شرکت Edraw Soft که در امر تولید نرم‌افزارهای مبتنی بر طراحی، یکی از کمپانی‌های شناخته شده و سرآمد است و پکیج‌های کارآمدی در این خصوص معرفی کرده است، یکی از بهترین نرم‌افزارهای خود، یعنی Edraw Max را به بازار عرضه کرد که تنوع در اشکال و طرح‌های مختلف و سهولت در استفاده از آن، این نرم‌افزار را به یکی از بهترین‌های حوزه خود تبدیل کرده است که شاید برای بسیاری از طراحان، اولین انتخاب باشد.
دوره آموزش نرم افزار Edraw Max – طراحی نمودار، دیاگرام و فلوچارت – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط محمد کارگر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار Edraw Max – طراحی نمودار، دیاگرام و فلوچارت – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی