اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور پایتون Paython – ساخت یک برنامه آزمون – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور پایتون Paython – ساخت یک برنامه آزمون – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

ساخت یک برنامه آزمون (کوییز) با استفاده از Python و Tkinter، موضوعی مفید و کاربردی است که به کمک آن می‌توانیم برنامه‌های کاربردی و جذابی برای ارزیابی دانش و مهارت‌های کاربران ایجاد کنیم. اهمیت دیگر این آموزش در این است که با یادگیری این موضوع، می‌توانید توانایی برنامه‌نویسی GUI (رابط کاربری گرافیکی) که یک مهارت کاربردی است را با استفاده از Tkinter تقویت کنید.
دوره آموزش پروژه محور پایتون Paython – ساخت یک برنامه آزمون – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور پایتون Paython – ساخت یک برنامه آزمون – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی