اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی محتوای گرافیکی و تبلیغاتی برای شبکه های اجتماعی با ایلاستریتور Illustrator – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش طراحی محتوای گرافیکی و تبلیغاتی برای شبکه های اجتماعی با ایلاستریتور Illustrator – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

ایلاستریتور یکی از نرم‌افزارهای گرافیکی و برداری است که برای ایجاد و ویرایش تصاویر برداری با کیفیت بالا و قابلیت تغییر اندازه بدون افت کیفیت بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.این نرم‌افزار امکانات زیادی برای ایجاد آیکون‌ها، آرم‌ها، نقشه‌های فنی، نمودارها و سایر تصاویر برداری دارد. در دنیای امروز که بازاریابی دیجیتال نقشی حیاتی و موثر در موفقیت کسب‌وکارها ایفا می‌کند، یادگیری اصول طراحی محتواهای تبلیغاتی خلاق و موثر در قالب‌های مختلف مانند بنرهای وب‌سایت، تبلیغات برای شبکه‌های اجتماعی و بنرهای ایمیلی مهارت ارزشمند و پرمتقاضایی تبدیل شده است. به همین دلیل کسب‌وکارها به طور فزاینده‌ای به دنبال جذب طراحان متخصصی هستند که توانایی طراحی محتواهای تبلیغاتی خلاقانه‌ای را برای کمپین‌های تبلیغاتی خود داشته باشند. در این آموزش، ابتدا اصول و قواعد طراحی محتوای گرافیکی و تبلیغاتی از جمله ابعاد و الزامات محتواها، ایجاد سلسله مراتب بصری، استفاده از رنگ‌ها و فونت‌های مناسب و استفاده از دکمه‌های CTA آشنا را فرا می‌گیریم. در ادامه به بررسی محیط نرم‌افزار ایلاستریتور و ابزاهای مورد نیاز برای طراحی می‌پردازیم و در نهایت به طراحی انواع محتوای تبلیغاتی و نکات مهمی که در طراحی باید در نظر گرفته شود می‌پردازیم.
دوره آموزش طراحی محتوای گرافیکی و تبلیغاتی برای شبکه های اجتماعی با ایلاستریتور Illustrator – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مهرناز انصاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی محتوای گرافیکی و تبلیغاتی برای شبکه های اجتماعی با ایلاستریتور Illustrator – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی