اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش انتخاب آزمون آماری در تحلیل داده‌ های پژوهشی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش انتخاب آزمون آماری در تحلیل داده‌ های پژوهشی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

طرح‌های پژوهشی کمی در مجموع به دو صورت کلی توصیفی (پیمایشی و همبستگی) و آزمایشی اجرا می شوند و برخی اوقات پژوهشگران به اشتباه در برخی از طرح‌های پژوهشی توصیفی از الفاظ و آزمون‌های آزمایشی استفاده می‌کنند که این مطلب در ادامه اجرای طرح پژوهشی به کار ایشان لطمه وارد می‌کند. همچنین، انتخاب آزمون متناسب با اهداف پژوهش موجب بهبود توان آزمون در پژوهش‌ها خواهد شد؛ به همین دلایل یادگیری انتخاب آزمون مناسب جهت بررسی فرضیات و پاسخ به سوالات پژوهش از اهمیت بالایی برخوردار است.
دوره آموزش انتخاب آزمون آماری در تحلیل داده‌ های پژوهشی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش انتخاب آزمون آماری در تحلیل داده‌ های پژوهشی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی