اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم افزار Alias – سطح سازی​ پیشرفته – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار Alias – سطح سازی​ پیشرفته – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

Autodesk Alias یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای طراحی صنعتی، به خصوص در حوزه طراحی خودرو و محصول است. با این نرم‌افزار، می‌توان ایده‌های خود را به مدل‌های سه‌بعدی دقیق و حرفه‌ای تبدیل و فرایند طراحی را بهینه‌سازی کرد. Alias به شما امکان می‌دهد ایده‌های طراحی خود را به صورت مدل‌های سه‌بعدی بسیار دقیق و با جزئیات بالا ایجاد کنید تا پیش از ساخت نمونه اولیه، ایرادات طرح شناسایی و اصلاح شود. با ایجاد مدل‌های سه‌بعدی، می‌توانید طرح خود را از زوایای مختلف بررسی کرده و درک بهتری از آن پیدا کنید. این موضوع باعث می‌شود تا تصمیمات طراحی بهتری بگیرید. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش رقابت در بازار، شرکت‌ها به دنبال طراحانی هستند که بتوانند با استفاده از نرم‌افزارهای پیشرفته مانند Alias، محصولات نوآورانه‌ای را طراحی کنند. در این آموزش ابتدا به مفاهیم پایه و محیط کار در نرم‌افزار می‌پردازیم که شرایط را برای مفاهیم قواعد آشنایی با نرم‌افزار فراهم می‌کند. در ادامه نحوه مدل‌سازی سطوح پیشرفته و آنالیز کیفیت سطح را ارائه خواهیم داد و پس از آن ایجاد سطوح پارامتریک و مدل‌سازی جامدات و عملیات پیشرفته را تعریف می‌کنیم. در نهایت ابزارهای تخصصی مثل رندرینگ ایجاد انیمیشن‌های حرکتی و تبادل داده‌ها با نرم‌افزار دیگر مورد بررسی قرار می‌گیرد.
دوره آموزش نرم افزار Alias – سطح سازی​ پیشرفته – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار Alias – سطح سازی​ پیشرفته – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی