اطلاعات دوره
آموزش یادگیری عمیق (Deep Learning) و کاربرد آن در علم داده
مسیر آموزشی

آموزش یادگیری عمیق (Deep Learning) و کاربرد آن در علم داده

230,100 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 230,100 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش یادگیری عمیق در بیش از 5 ساعت به آموزش deep learning و کاربرد آن در علم داده با رویکرد کاربردی و عملی بودن آموزش می پردازیم. یادگیری عمیق یا یادگیری ژرف، یکی از توسعه های محبوب یادگیری ماشین است که به بررسی موضوعات انتزاعی و اجرای آن توسط ماشین می پردازد. در یادگیری عمیق به وسیله یک تصویر و نمودار از گراف لایه های مختلف در یک فرآیند، می توان به بخش های مختلف در حل مساله مورد نظر پرداخت. این حوزه از یادگیری ماشین که نزدیکی زیادی با مفاهیم شبکه های عصبی دارد، الگوریتمی را دنبال می کند که کمترین مرحله اجرا، بیشتری سرعت و کمترین هزینه را برای ماشین داشته باشد. در آموزش deep learning پس از بررسی مفاهیم اولیه و تاریخچه ای کوتاه از یادگیری ماشین، نحوه ساخت یک الگوریتم خودکار یا به بیانی دقیق تر، یادگیری ماشین را می آموزید. پکیج های معروفی همچون Tensorflow و sklearn که بخش عمده فرآیندهای یادگیری ماشین را پوشش می دهند، معرفی خواهد شد. همچنین با بررسی مثال هایی از دنیای واقعی، یک الگوریتم کاربردی را می سازیم. علاوه بر این ها با بررسی دقیق تر یک مجموعه داده در حوزه تشخیص تصویر به نام MNIST، به بررسی گام های مختلف در طراحی الگوریتم و آماده سازی داده ها جهت ساخت یک الگوریتم یادگیری ماشین می پردازیم. 
دوره آموزش یادگیری عمیق (Deep Learning) و کاربرد آن در علم داده دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ویده‌آل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 230,100 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش یادگیری عمیق (Deep Learning) و کاربرد آن در علم داده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

معصومه اکبری

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی