اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش خوشه بندی داده ها با الگوریتم ژنتیک – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش خوشه بندی داده ها با الگوریتم ژنتیک – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

به فرایند گروه‌بندی مجموعه‌ای از داده‌ها و قراردادن آن‌ها در طبقاتی از نمونه‌های مشابه، خوشه‌بندی می‌گویند. در هر خوشه نمونه‌هایی که تشابه بیشتری با یکدیگر دارند، قرار می‌گیرد. به عبارت دیگر اعضای یک خوشه بسیار شبیه به یکدیگر هستند و در عین حال متفاوت از اعضای دیگر خوشه‌ها هستند. الگوریتم ژنتیک یا Genetic Algorithm نوعی روش محاسباتی الهام گرفته از فرایندهای طبیعی انتخاب و ژنتیک است که برای حل مسائل بهینه‌سازی و جست‌وجو به کار می‌رود. این الگوریتم از اصول تکامل زیستی تقلید می‌کند و بر این اساس از مفاهیمی مانند انتخاب طبیعی، جهش و ترکیب ژنتیکی بهره می‌گیرد تا راه‌حل‌های بهینه یا نزدیک به بهینه را برای مسائل پیچیده پیدا کند. خوشه‌بندی می‌تواند در حوزه‌هایی همچون هوش تجاری، آمار، زیست‌شناسی، تشخیص الگو و غیره کاربرد داشته باشد و مورد استفاده قرار گیرد. با کمک خوشه‌بندی مناطق متراکم و غیر‌متراکم داده‌های ما مشخص می‌شود. همچنین خوشه‌بندی به منظور کشف داده‌هایی که رفتاری متفاوت از سایر داده‌ها دارند، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
دوره آموزش خوشه بندی داده ها با الگوریتم ژنتیک – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش خوشه بندی داده ها با الگوریتم ژنتیک – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی