اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بیماری قابل انتقال بین انسان و حیوان – ​​زئونوزها Zoonosis – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش بیماری قابل انتقال بین انسان و حیوان – ​​زئونوزها Zoonosis – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در طول تاریخ، انسان‌ها برای اهداف گوناگونی از جمله تامین غذا، حمل‌ونقل و کار، به حیوانات وابسته بوده‌اند. در چند دهه گذشته نیز، عواملی همچون تغییر در شیوه زندگی انسان‌ها و عادات غذایی، ارتباط بین انسان و حیوانات را افزایش داده و مجموع این عوامل باعث شده است که انسان‌ها به شدت در معرض خطر ابتلا به بیماری‌های مشترک انسان و حیوان قرار گیرند. این بیماری‌ها علاوه بر خسارت‌های اقتصادی به دنبال از بین رفتن دام‌ها، به عنوان یک عامل مهم تهدیدکننده سلامت انسان‌ها نیز مورد توجه هستند. با توجه به این که بیش از نیمی از بیماری‌های عفونی قابل انتقال به انسان زئونوز هستند، بنابراین، آگاهی افراد در خصوص زئونوزها و آشنایی کامل با راه‌های انتقال و پیشگیری از آن‌ها امری اجتناب‌ناپذیر و ضروری تلقی می‌شود. لذا، با افزایش آگاهی خود در رابطه با شناخت انواع زئونوزها، نحوه تماس صحیح با حیوانات، دانستن راه‌های کنترل و پیشگیری از این بیماری‌ها، می‌توانیم خطر ابتلا را کاهش دهیم. در این فرادرس، ابتدا با مفهوم زئونوز آشنا خواهیم شد. راه های انتقال، کنترل و پیشگیری از این گروه بیماری‌ها را مرور خواهیم کرد و سپس در ادامه، به طور مفصل مهم‌ترین و شایع‌ترین انواع زئونوزها را به تفکیک منشا بیماری بررسی می‌کنیم. این بررسی، شامل مشخصات عامل بیماری، اپیدمیولوژی، علائم بالینی، تشخیص، درمان و پیشگیری در حیوان و انسان خواهد بود.
دوره آموزش بیماری قابل انتقال بین انسان و حیوان – ​​زئونوزها Zoonosis – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بیماری قابل انتقال بین انسان و حیوان – ​​زئونوزها Zoonosis – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی