اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور اتودسک اینونتور – طراحی شیر صنعتی یک طرفه با Autodesk Inventor – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور اتودسک اینونتور – طراحی شیر صنعتی یک طرفه با Autodesk Inventor – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

امروزه مهندسان و دانشجویان گرایش بیشتری به سمت نرم‌افزارهایی از قبیل SolidWork ،Catia و ... دارند. نرم‌افزار Autodesk Inventor با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، می‌تواند یک رقیب بسیار قدرتمند و جدی برای این نرم‌افزارها باشد. در چند سال اخیر، با توجه به قدرت این نرم‌افزار در طراحی و مدل سازی توجه به این نرم‌افزار بیشتر شده است. این نرم افزار علاوه بر قابلیت استفاده برای مهندسان مکانیک، طراحان صنعتی و ... به دلیل وجود بخش‌های جذاب، برای معماران و طراحان فرمی نیز کاربرد دارد. در این آموزش به طراحی یک نوع شیر صنعتی یک طرفه (شیر فلکه صنعتی) با مجموع بیش از ۱۴ قطعه مجزا می‌پردازیم. روند آموزش به صورتی است که برای افراد مبتدی هم قابل استفاده است. یعنی در مرحله اول تک‌تک قطعات در محیط پارت مدل‌سازی می‌شوند، پس از تکمیل و طراحی قطعات، در محیط اسمبلی به مونتاژ آن‌ها می‌پردازیم. سپس، از تک‌تک قطعات و مجموعه مونتاژشده در محیط دراوینگ، نقشه تهیه می‌کنیم و در نهایت، یک خروجی نقشه انفجاری با مشخصات کامل قطعات از محصول تهیه خواهیم کرد.
دوره آموزش پروژه محور اتودسک اینونتور – طراحی شیر صنعتی یک طرفه با Autodesk Inventor – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور اتودسک اینونتور – طراحی شیر صنعتی یک طرفه با Autodesk Inventor – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی