اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم افزار Google Earth Pro + نکات کاربردی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار Google Earth Pro + نکات کاربردی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

Google Earth Pro با ترکیب تصاویر ماهواره‌ای، عکس‌های هوایی و داده‌های جغرافیایی، تجربه‌ای فراگیر و تعاملی از مشاهده زمین را ارائه می‌دهد. این نرم‌افزار به‌طور خاص برای استفاده‌های حرفه‌ای و علمی بهینه‌شده و ابزارهای پیشرفته‌ای را برای تجزیه‌و‌تحلیل داده‌های جغرافیایی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نرم‌افزار GEP قابلیت‌های مفیدی مانند پیمایش آسان، گرافیک با وضوح بالا، مفید در مکان‌یابی مکان‌های متنوع، گزینه‌های زیادی برای مشاهده مکان‌ها، توانایی اندازه‌گیری ویژگی‌ها و فاصله مکان‌های دیگر را دارد. همچنین، می‌توان از آن برای مشاهده تصاویر ماهواره‌ای با وضوح بسیار بالا، آپلود یا دانلود داده‌های مکانی در قالب فایل داخلی و همچنین یافتن مکان‌ها مثلا برای کدگذاری جغرافیایی، استفاده کرد. در این آموزش، پس از ارائه تنظیمات اصلی نرم‌افزار و انواع خروجی، به صورت عملی به بررسی عوارض شهری و روستایی می‌پردازیم. همچنین با قابلیت‌های مختلف نرم‌افزار، وضعیت رودخانه‌ها همراه با مشخصات هندسی کلیه سازه‌ها از جمله مساحت، محیط و فاصله آن‌ها آشنا می‌شویم. تغییرات ساخت‌وسازها با توجه به امکان دسترسی به تصاویر تاریخی گذشته مانند راه‌وساختمان، طبیعت، سد و معدن و صنعت را یاد می‌گیریم. نهایتا به ضبط ویدئو، چاپ و ذخیره خروجی‌ها به عنوان آخرین مرحله از آموزش، خواهیم پرداخت.
دوره آموزش نرم افزار Google Earth Pro + نکات کاربردی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار Google Earth Pro + نکات کاربردی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی