اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ​نرم افزار Materialise 3-matic​ برای بهینه سازی طراحی ها – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش ​نرم افزار Materialise 3-matic​ برای بهینه سازی طراحی ها – مقدماتی

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

Materialise 3-matic، یک ابزار پیشرفته برای بهینه‌سازی طراحی‌ها، اصلاح مدل‌های CAD، بهبود مدل‌های مبتنی بر مش و آماده‌سازی آن‌ها برای چاپ سه‌بعدی است. این نرم‌افزار با ایجاد تغییرات در سطح مش، داده‌های شبیه‌سازی‌شده، مدل‌های اسکن‌شده و طراحی‌های CAD را بهینه می‌کند. یادگیری نرم‌افزار Materialise 3-matic، برای مهندسان پزشکی، طراحان صنعتی، متخصصان چاپ سه‌بعدی و پژوهشگران در حوزه بیومکانیک و آناتومی، بسیار مفید و موثر است. موجب افزایش ارزش حرفه‌ای این افراد می‌شود و آن‌ها می‌توانند در پروژه‌های پیشرفته‌تری، به‌خصوص در حوزه‌هایی که نیاز به مدل‌سازی دقیق آناتومیکی و طراحی تجهیزات پزشکی سفارشی وجود دارد، مشارکت کنند. کسانی که به دنبال توسعه دستگاه‌های پزشکی، مدل‌سازی دقیق آناتومیکی و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین در چاپ سه‌بعدی هستند، از امکانات پیشرفته و قابلیت‌های این نرم‌افزار بهره‌مند خواهند شد. در این آموزش، استفاده از رویکردهای عملی و گام‌به‌گام، یاد می‌گیریم که چگونه از نرم‌افزار Materialise3-matic برای بهینه‌سازی و اصلاح طراحی‌ها استفاده کنیم.
دوره آموزش ​نرم افزار Materialise 3-matic​ برای بهینه سازی طراحی ها – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ​نرم افزار Materialise 3-matic​ برای بهینه سازی طراحی ها – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی