اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت و ویرایش زیرنویس با نرم افزار Subtitle Workshop – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش ساخت و ویرایش زیرنویس با نرم افزار Subtitle Workshop – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

Subtitle Workshop یک نرم‌افزار رایگان و قدرتمند برای ساخت، ویرایش و مدیریت زیرنویس فیلم و سریال است. این نرم‌افزار به طور گسترده توسط افراد مبتدی تا حرفه‌ای در سراسر جهان استفاده می‌شود و به دلیل رابط کاربری ساده، ابزارهای ویرایشی جامع و پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از فرمت‌های زیرنویس، محبوبیت زیادی کسب کرده است. Subtitle Workshop فواید و کاربردهای متعددی دارد که یادگیری آن را برای افراد مختلف در زمینه‌های گوناگون مفید و ارزشمند می‌سازد. با یادگیری Subtitle Workshop می‌توانید به فیلم‌ها، سریال‌ها، و سایر محتوای ویدیویی که به زبان‌های دیگر هستند دسترسی پیدا کنید و آن‌ها را با زیرنویس فارسی تماشا کنید. این امر برای افرادی که به زبان‌های خارجی مسلط نیستند یا می‌خواهند در حین تماشای فیلم زبان خود را تقویت کنند، بسیار مفید است.
دوره آموزش ساخت و ویرایش زیرنویس با نرم افزار Subtitle Workshop – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت و ویرایش زیرنویس با نرم افزار Subtitle Workshop – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی