اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول و مبانی گزارش نویسی حرفه ای – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش اصول و مبانی گزارش نویسی حرفه ای – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

گزارش‌نویسی، یکی از مهم‌ترین پایه‌های مدیریت امروزی است. دانستن این که چند نوع گزارش داریم و محتوای هرکدام چه ساختاری می‌تواند داشته باشد، در نهایت باعث ارتقای شکلی و ماهوی گزارش خواهد شد. مستند بودن اطلاعات، مستدل بودن متن و رعایت نکات مهم، یک گزارش و تهیه‌کننده آن را متمایز کرده و باعث معرفی او به عنوان یک فرد مسلط به این مهارت خواهد شد. در این درس ابتدا با انواع گزارش‌ها آشنا خواهیم شد. این دسته‌بندی‌ها شامل نوع ارائه، موضوع، زمان ارائه، هدف تنظیم، شکل و نحوه تهیه، آماده‌سازی و در نهایت، نوع و شکل کلی آن است. سپس قدم‌های چهارگانه گزارش‌نویسی را آغاز خواهیم کرد. در ابتدا می‌آموزیم برنامه‌ریزی، تدارکات و تهیه مقدمات با ذکر مراحل روش تحقیق، چگونه صورت می‌گیرد. تنظیم و سازماندهی مطالب را همراه با مرور ۷ الگوی ساختار گزارش در قدم دوم خواهیم آموخت. در گام سوم، در مورد تهیه پیش‌نویس، صریح‌نویسی، ساده‌نویسی، کوتاه‌نویسی، درست‌نویسی، فصاحت و بلاغت، سبک نگارش و استفاده از کلمات، جملات و پاراگراف بحث خواهیم کرد. قدم چهارم، مرحله تجدید نظر ،اصلاح و تهیه متن نهایی است که به مباحث آراستن گزارش، نمودارها، شکل‌ها، شماره‌گذاری و نکات بصری موثر مطالب مربوط به آن، خواهیم گرداخت. به نشانه‌های ویرایشی اشاره بسیار مختصری خواهیم داشت؛ اما در خصوص ساده‌نویسی، کوتاه‌نویسی، فارسی‌نویسی، مستدل‌نویسی، مستندنویسی، درست‌نویسی، پاکیزه‌نویسی و رسا‌نویسی به طور مبسوط سخن خواهیم گفت. در خصوص پیوست‌ها، فهرست‌ها، چکیده و خلاصه، نکات مهمی را بررسی می‌کنیم. اما در یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها، بررسی نکات مهم در گزارش‌های فنی، کارشناسی،حوادث و روابط عمومی در دستورکار است که رعایت این نکات می‌تواند مشکلات بسیاری را مرتفع کرده و گزارش بی‌نقص‌تر و سالم‌تری را به وجود آورد.
دوره آموزش اصول و مبانی گزارش نویسی حرفه ای – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول و مبانی گزارش نویسی حرفه ای – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی