اطلاعات دوره
آموزش دیتابیس Nosql با ردیس (redis) - به همراه پروژه فروشگاه
مسیر آموزشی

آموزش دیتابیس Nosql با ردیس (redis) - به همراه پروژه فروشگاه

200,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 200,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره شما با دیتابیس nosql و غیر رابطه ای آشنا می شوید سپس ردیس (redis) را به طور جامع فرا خواهید گرفت و در پایان یک پروژه فروشگاهی با ردیس انجام می دهیم. آیا تا کنون فکر کرده اید که موتور های جست و جو گر چگونه در کسری از ثانیه نتایج را برای شما نمایش می دهند ؟! آیا آن ها از دیتابیس های Sql  استفاده میکنند ؟ این حجم بسیار بسیار زیاد از عکس – تصاویر و کامنت در شبکه های اجتماعی چگونه و به چه صورتی این قدر بهینه و سریع ذخیره می شوند؟
دوره آموزش دیتابیس Nosql با ردیس (redis) - به همراه پروژه فروشگاه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط كيوان وفايي مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 200,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دیتابیس Nosql با ردیس (redis) - به همراه پروژه فروشگاه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

شهاب کیا

با سلام و تشکر از دوره مفید شما ،

fatemeh

ضعیف ترین و مزخرف ترین فیلم آموزشی که تا بحال دیدم بود.پولمو پس بدید لطفااااااا

Amirmohammad

دوره بسیار عالی بود

محمد

سلام این آموزش جدید هست و همینطور که در خود آموزش مدرس گرامی دید پورت ردیس روی ویندوز در ان ریپو اپدیت نمی شود و بهترین راه استفاده از ردیس در ویندوز داکر می باشد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی