اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تهیه برنامه زمان‌ بندی جبرانی Replan با MSP و Primavera P6 – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش تهیه برنامه زمان‌ بندی جبرانی Replan با MSP و Primavera P6 – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

برنامه زمان‌بندی جبرانی و Replan ابزارهایی مهم در مدیریت پروژه هستند که به تیم‌های پروژه کمک می‌کنند تا تغییرات و تاخیرهای غیرمنتظره را مدیریت و برنامه‌های خود را به‌روز کنند. به ویژه در پروژه‌های بزرگ و پیچیده که تغییرات مداوم و پیش‌بینی‌نشده ممکن است پیش بیاید، این ابزارها بسیار ضروری هستند. برنامه زمان‌بندی جبرانی، مجموعه اقداماتی است که برای جبران تاخیرها یا مشکلات پیش‌آمده در طول اجرای پروژه طراحی شده‌اند. MSP یا (Microsoft Project) نرم‌افزار مربوط به مدیریت پروژه است که مایکروسافت آن را توسعه داده و برای برنامه‌ریزی، پیگیری و مدیریت پروژه‌ها استفاده می‌شود. مدیران پروژه با استفاده از این نرم‌افزار، برنامه‌های زمان‌بندی، تخصیص منابع و پیشرفت پروژه را به صورت دقیق کنترل و نظارت می‌کنند. MSP دارای ابزارهایی برای ایجاد برنامه‌های زمان‌بندی، تعیین مهلت‌ها و نظارت بر پیشرفت وظایف است. کاربران می‌توانند فعالیت‌های مختلف پروژه را به وظایف کوچک‌تر تقسیم کنند، وابستگی‌های بین وظایف را مشخص کنند و نمودارهای گانت برای تجسم پیشرفت پروژه بسازند. Primavera P6 نرم‌افزار مدیریت پروژه است که به‌طور گسترده‌ای در صنایع مختلف برای برنامه‌ریزی، مدیریت و کنترل پروژه‌های پیچیده مورد استفاده قرار می‌گیرد. قابلیت‌هایی مانند زمان‌بندی، تخصیص منابع، پیش‌بینی هزینه‌ها و تجزیه‌وتحلیل ریسک از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار است که به مدیران پروژه کمک می‌کند تا پروژه‌ها را به‌طور موثر مدیریت کنند، همچنین توانایی مدیریت هم‌زمان چندین پروژه را دارد که باعث می‌شود برای پروژه‌های بزرگ و چندبعدی بسیار مناسب باشد. با استفاده از این نرم‌افزار، کاربران می‌توانند برنامه‌های زمانی دقیق و جامع ایجاد کنند که شامل تمام فعالیت‌ها و وظایف مورد نیاز برای تکمیل پروژه است. در این آموزش، ابتدا به بررسی مفاهیم و تعاریف متداول در بازنگری برنامه زمان‌بندی و همچنین سند مهم انجمن AACE به نام 54R-07 در خصوص راهنمای تهیه و تدوین برنامه جبرانی می‌پردازیم، سپس با ارائه دو مثال عملی و واقعی نحوه صحیح تهیه برنامه زمان‌بندی جبرانی و ریپلن را در دو نرم‌افزار Microsoft Project و Primavera P6 بیان خواهیم کرد. همچنین پیش از پیاده‌سازی روش‌های تهیه برنامه جبرانی، به آموزش روش اصولی تهیه Schedule Updates به عنوان پیش‌نیاز تهیه Recovery Plan و Replan خواهیم پرداخت.
دوره آموزش تهیه برنامه زمان‌ بندی جبرانی Replan با MSP و Primavera P6 – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تهیه برنامه زمان‌ بندی جبرانی Replan با MSP و Primavera P6 – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی