اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آیرودینامیک خودرو – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش آیرودینامیک خودرو – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در این آموزش، به صورت جامع و عملی با دنیای پیچیده آیرودینامیک خودرو آشنا خواهید شد. از مبانی تئوری دینامیک سیالات شروع می‌کنیم و به سراغ کاربرد عملی آن در طراحی خودرو می‌رویم. با انجام آزمایش‌های عملی در تونل باد، شبیه‌سازی‌های کامپیوتری و طراحی پروژه‌های شخصی، شما به طور مستقیم درگیر فرایند طراحی قطعات آیرودینامیکی خواهید شد. همچنین، با بررسی نمونه‌های واقعی از صنعت خودرو، از تجربیات موفق و شکست‌های گذشته درس می‌گیرید و به درک عمیقی از اهمیت آیرودینامیک در صنعت خودرو دست پیدا خواهید کرد. در نهایت، با گذراندن این فرادرس، قادر خواهید بود تا اصول آیرودینامیک را به طراحی خودروهای واقعی اعمال کنید و به طراحی خودروهایی با عملکرد بهتر، ایمن‌تر و سازگارتر با محیط زیست بپردازید.
دوره آموزش آیرودینامیک خودرو – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آیرودینامیک خودرو – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی