اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مربیگری فرزندپروری کودک و نوجوان – روش پی ام تی PMT – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش مربیگری فرزندپروری کودک و نوجوان – روش پی ام تی PMT – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

PMT مخفف عبارت Parent Management Training، به معنای آموزش مدیریت والدین است. این رویکرد، یک برنامه مداخله‌ای مبتنی بر شواهد است که به والدین آموزش می‌دهد چگونه رفتارهای نامطلوب فرزندان خود را مدیریت کنند و روابط مثبت و سالمی با آن‌ها برقرار کنند. با فراگیری مربیگری فرزندپروری کودک و نوجوان با روش MPT، دانش والدین افزایش می‌یابد و رویکرد آن‌ها به فرزندپروری، اصولی‌تر خواهد شد. همچنین والدین مجهز به ابزارهای قدرتمندی خواهند شد که به جای استفاده از روش‌های نامناسب مانند تنبیه فیزیکی، بتوانند با فرزندان خود به شکلی موثر و سازنده تعامل کنند. در نتیجه، محیطی امن و حمایتی برای رشد کودک فراهم می‌شود، که موجب تقویت روابط خانوادگی می‌شود. با یادگیری مهارت‌های جدید، والدین احساس توانمندی بیشتری پیدا کرده و اعتمادبه‌نفس آن‌ها در نقش والدین افزایش می‌یابد. کاهش مشکلات رفتاری و بهبود روابط خانوادگی تاثیر مستقیمی بر عملکرد تحصیلی کودک دارد و باعث بهبود آن خواهد شد. در این آموزش، روش های مناسب برخورد با مسائل رفتاری کودک و نوجوان را یاد می‌گیریم و کتاب‌های مکمل را نیز معرفی خواهیم کرد.
دوره آموزش مربیگری فرزندپروری کودک و نوجوان – روش پی ام تی PMT – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مربیگری فرزندپروری کودک و نوجوان – روش پی ام تی PMT – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی