اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش توانبخشی شناختی – مبانی و رویکردها – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش توانبخشی شناختی – مبانی و رویکردها – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

توانبخشی شناختی، فرایندی تخصصی و هدفمند است که با بهره‌گیری از روش‌ها و تکنیک‌های علمی، به بهبود و بازیابی عملکردهای شناختی افراد پس از آسیب یا اختلال مغزی کمک می‌کند. این عملکردها شامل توجه، حافظه، زبان، استدلال، حل مسئله و سایر توانایی‌های ذهنی است که برای زندگی روزمره و مستقل ضروری هستند. یکی از مهم‌ترین دستاوردهای آشنایی با این رویکردها، توانمندسازی متخصصین برای کمک به بهبود کیفیت زندگی افرادی است که دچار آسیب‌های مغزی یا اختلالات شناختی شده‌اند. پس، با بهره‌گیری از دانش و مهارت‌های کسب‌شده، می‌توان به طور موثر در بهبود عملکردهای شناختی مانند حافظه، توجه، حل مسئله و ... گام برداشت و در نتیجه، به ارتقای کیفیت زندگی این افراد کمک شایانی کرد. در این آموزش، با استفاده از یک رویکرد گام‌به‌گام و مثال‌محور، با مراحل مختلف فرایند توانبخشی شناختی، از ارزیابی اولیه تا طراحی و اجرای برنامه‌های درمانی، آشنا خواهید شد. همچنین، با مبانی عصب‌شناختی و شناختی مرتبط با این حوزه و رویکردهای مختلف توانبخشی شناختی، آشنا می‌شویم.
دوره آموزش توانبخشی شناختی – مبانی و رویکردها – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش توانبخشی شناختی – مبانی و رویکردها – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی