اطلاعات دوره
آموزش راست چین کردن قالب html و بوت استرپ - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش راست چین کردن قالب html و بوت استرپ - پیشرفته

90,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 90,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره شما به صورت کاملا اصولی و پروژه محور نحوه فارسی سازی و راست چین کردن قالب html و بوت استرپ را آموزش می بینید. در دنیا هزاران قالب آماده html برای طراحی سایت وجود دارد که ما می توانیم از آنها استفاده کنیم. اما متاسفانه تمام این قالب ها متناسب با زبان انگلیسی بوده و چپ چین می باشند. بیشتر وب سایت ها و قالب ها از بوت استرپ استفاده می کنند و اگر شما قصد فارسی سازی و راست چین کردن قالب html را داشته باشید خواه نا خواه باید بوت استرپ هم بلد باشید.در این دوره به شما آموزش داده می شود که از کجا می توان قالب های آماده و زیبا و ریسپانسیو دانلود کرد و چگونه آنها را راست چین کرده تا متناسب با زبان فارسی شوند. راست چین کردن قالب html به صورت اصولی اهمیت بالایی دارد. چرا که در بسیاری از موارد برنامه نویسان با راست چین کردن این قالب ها یا ریسپانسیو بودن قالب را از بین می برند، یا کدهای زیادی را تغییر می دهند و یا با مشکلاتی برای راست چین کردن قالب بر می خورند. در این دوره روش اصولی راست چین کردن قالب های انگلیسی چپ چین که با بوت استرپ ساخته شده است به شما آموزش داده می شود.در این دوره آموزشی برای تمرین به راست چین کردن 3 قالب بوت استرپی به صورت کامل می پردازیم.
دوره آموزش راست چین کردن قالب html و بوت استرپ - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی صیفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 90,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش راست چین کردن قالب html و بوت استرپ - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

الهه فاضل

کیفیت اموزش بسیار بالاست و شما اگر به HTML , CSS مسلط باشید به خوبی مثال هارو متوجه میشید و به راحتی میتونید قالب فارسی کنید.

کاربر سایت

ممنونم از شما.

مهدی نصرتی

عالی

neda eskandari

این آموزش برای کار من خیلی مفید بود و به راحتی تونستم قالبم رو راست چین کنم.نسبت به آموزش های دیگه که دیدم خیلی کامل تر بود و مدرس تمیز کار میکردن.به عنوان مثال من بعضی از آموزش ها رو دیده بودم که بدون اینکه فایل CSS رو مرتب کنن شروع به کار میکردن و اصلا قابل فهم نبود. و یا کامل نبود خیلی از اموزش ها.ولی من با این آموزش قالبم رو به طور کامل راست چین کردم،اگرچه برای بعضی از قسمت ها ی قالبم مجبور بودم که برم و توی اینترنت سرچ بیشتری کنم ولی در کل کارم رو راه انداخت و راضی بودم

فرید بوشاسب

دوره بسیار مفید و با ارزش بود.این میتونه خیلی به کاربران کمک کنه.واقعا ازتون ممنونم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی