اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
​آموزش زبان انگلیسی – کتاب 1 American English File – بخش دوم – پش ثبت نام
مسیر آموزشی

​آموزش زبان انگلیسی – کتاب 1 American English File – بخش دوم – پش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

ناگفته پیدا است که اگر هر زبان‌آموزی مسیر یادگیری زبان انگلیسی را بر اساس یک منبع معتبر طی کند، می‌تواند سریع‌تر به یادگیری مهارت‌های مختلف این زبان دست پیدا کند. یادگیری زبان انگلیسی، مانند یادگیری هر حرفه و مهارتی، باید مطابق اصول صحیحی انجام شود تا نهایت اثرگذاری حاصل شود. یکی از این اصول، انتخاب منابع معتبر و کاربردی است. کتاب American English File، یکی از این منابع است که سعی کرده تمرکز و توجه خود را روی تقویت مهارت گفتاری زبان‌آموز معطوف سازد و در کنار آن، به سایر مهارت‌های زبانی مانند تلفظ صحیح، گرامر و واژگان نیز می‌پردازد تا پاسخگوی همه نیازهای زبان‌آموزان برای یادگیری هر چه بهتر زبان انگلیسی باشد. در این آموزش، به هر یک از قسمت‌های مختلف کتاب از جمله تلفظ، واژگان، شنیداری، گفتاری و درک مطلب می‌پردازیم. رویکرد آموزش این کتاب به گونه‌ای است که مخاطب تا حد امکان با آموزش تعامل داشته باشد و هر کجا لازم است، به سوالات یا تمرین‌ها پاسخ دهد.
دوره ​آموزش زبان انگلیسی – کتاب 1 American English File – بخش دوم – پش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد جلالی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ​آموزش زبان انگلیسی – کتاب 1 American English File – بخش دوم – پش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی