اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کیهان شناسی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش کیهان شناسی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

«کیهان‌شناسی» از قدیمی‌ترین علوم بشری است که در قرن اخیر، ابزارهای علمی لازم برای تبدیل شدن به یک علم دقیق را به‌دست آورد. هدف در کیهان‌شناسی، مدل‌سازی کل کیهان به عنوان یک کل است و تلاش می‌کند با استفاده از نظریه‌های اساسی فیزیک، توصیفی برای کیهان در بزرگ-مقیاس ارائه دهد. یادگیری کیهان‌شناسی بینش ما به جهان را دگرگون می‌کند و فهمی عمیق‌تر نسبت به سازوکار جهان به ما می‌دهد. تلاش ما در این دوره برای ارائه تصویری بزرگ-مقیاس از کیهان و آشنایی با مسائل مهم مطرح در کیهان‌شناسی و پاسخ‌های محتمل برای آن‌ها، دیدگاهی عمیق‌تر نسبت به جایگاه ما در هستی برای ما فراهم می‌آورد. یادگیری این مبحث علاوه بر اینکه برای دانشجویان فیزیک مفید است، برای علاقمندان به علم نجوم و کیهان‌شناسی جذاب خواهد بود. در این آموزش، ما با مفاهیمی مانند انبساط کیهانی، تاریخچه گرمایی و تشکیل عناصر در کیهان، دینامیک کیهانی، ماده تاریک، انرژی تاریک، نظریه بیگ‌بنگ و مدل استاندارد کیهان‌شناسی، کیهان نخستین و تورم کیهانی بر اساس منابع استاندارد دانشگاهی آشنا خواهیم شد. مفاهیم و معادلات و محاسبات مربوط به هر بخش توضیح داده خواهد شد و در پایان آموزش نیز منابع جهت مطالعه بیشتر معرفی خواهند شد.
دوره آموزش کیهان شناسی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کیهان شناسی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی