اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور STL – پیاده سازی پروتکل مدباس RTU  با پروتکل ASCII – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور STL – پیاده سازی پروتکل مدباس RTU با پروتکل ASCII – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

پروتکل مدباس RTU یکی از رایج ترین و پرکاربردترین پروتکل‌های صنعتی است که اجازه ارتباط بین یک Master و چند Slave را فراهم می‌کند. در PLCهای زیمنس، ارتباط بر بستر پروتکل RTU نیازمند داشتن یک دانگل سخت‌افزاری است که هزینه نسبتا بالایی دارد. با انجام این پروژه می‌توان تسلط کاملی بر فرمت STL و مهارت‌های عملی در کار با مدل‌های STL با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مانند C++‎ یا Python را کسب کرد. همچنین، می‌توان مفاهیم کلیدی پروتکل مدباس RTU شامل ساختار فریم، انواع داده‌ها و نحوه تبادل اطلاعات بین دستگاه‌ها را درک کرده و مهارت‌های عملی در پیاده‌سازی آن در یک برنامه کاربردی را کسب کرد. علاوه بر این، یادگیری پروتکل ASCII، مهارت‌های عملی در استفاده از پروتکل ASCII برای تبادل اطلاعات متنی را بین دستگاه‌ها در اختیار متخصصین قرار خواهد داد.
دوره آموزش پروژه محور STL – پیاده سازی پروتکل مدباس RTU با پروتکل ASCII – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور STL – پیاده سازی پروتکل مدباس RTU با پروتکل ASCII – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی