اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
فیلم آموزش ساخت cms با php - پیشرفته
مسیر آموزشی

فیلم آموزش ساخت cms با php - پیشرفته

42,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 42,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فیلم آموزشی از پایه و پروژه محور شروع به آموزش زبان برنامه نویسی php می کنم و به پروژه ساخت سیستم مدیریت محتوا می پردازیم-با دانلود آموزش این دوره از ابتدایی ترین مفاهیم زبان PHP شروع میشود و با مباحث پیشرفته و کاربردی ختم میشود. این آموزش در قالب 12 فصل است و پس آموزش مبانی PHP به عنوان پروژه یک CMS ساخته میشود. فصل های آن عبارت است از: فصل صفرم: معرفی PHP و راه اندازی آنفصل اول: آشنایی با انواع متغیر ها در PHPفصل دوم: آشنایی با حلقه های شرطیفصل سوم: آشنایی با حلقه های تکرارفصل چهارم: آشنایی با توابع در PHP و نوشتن توابعفصل پنجم: اشکال زدایی و دیباگ کردنفصل ششم: آشنایی با متد GETفصل هفتم: فرم ها و متد POSTفصل هشتم: آشنایی با COOKIE و SESSIONفصل نهم: ایجاد ارتباط بین MySQL و PHP و بیرون کشیدن اطلاعات از دیتابیس و اعمال تغییر روی دیتابیس با PHPفصل دهم: پروژه PHP یعنی ساختن یک CMSفصل یازدهم: گام های بعدی
دوره فیلم آموزش ساخت cms با php - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی صیفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 42,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش ساخت cms با php - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی PHP سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی PHP در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر سایت

مشتکرم.

محمد داودی

پروژه فیکه اصلا cms در کار نیست دوستان نخرید سرتون کلاه میره کد هایی که در اختیارتون میذاره با چیزی خودش نوشته فرق میکنه و از note++ استفاده میکنه

کاربر سایت

با این مدرس شروع کردم فعلا راضی هستم

abbas

بسیار عالی

حمیدرضا درخشان

تدریس روان و خوبی هست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی