اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش مدلسازی سه بعدی قطعات استاندارد
مسیر آموزشی

دوره آموزش مدلسازی سه بعدی قطعات استاندارد

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:صنعتیکس3.8
  • مدرس:امیر تذکاری0
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره آموزشی ویدیویی سه ساعته نحوه تهیه مدل سه بعدی قطعات استاندارد آموزش داده می شود. دوره به صورت پروژه محور می باشد و با بررسی چند مثال طراحی عملی، روش های مدلسازی سه بعدی قطعات استاندارد در نرم افزارهای سالیدورک و کتیا آموزش داده می شود. اما منظور از قطعات استاندارد چیست؟ زمانیکه شما شروع به طراحی یک دستگاه می کنید در دستگاه مد نظر خود از تعداد زیادی قطعه استفاده می کنید. مانند شفت ها، یاتاقان ها، هوزینگ ها، پروفیل های شاسی، پلیت و صفحات با ابعاد مختلف، گیربکس و موتور، سنسور ها و عملگرهای مختلف و … از این موارد، قطعاتی که برای آنها طراحی را انجام نمی دهید و آن ها را خریداری میکنید قطعات استاندارد هستند. مثل: موتور و گیربکس، سنسور و عملگرها، یاتاقان ها و هوزینگ ها و مشخص است سایر قطعات که به طور مخصوص برای آن ها طراحی را انجام می دهید در دسته بندی قطعات ساختنی جای میگیرند. اگر بخواهید مدل دستگاه خود را طراحی کنید مجبور هستید تمامی قطعات استاندارد و ساختنی را در مدل خود جانمایی کنید، تداخل ها را بسنجید، اشکالات را رفع کنید و … اما اگر بخواهید هر قطعه را شخصا مدل سه بعدی آن را تهیه کنید وارد یک پروسه زمانبر خواهید شد که هم هزینه بر است و هم ممکن است دارای خطا شوید. ♦اما در این دوره آموزشی به شما یاد می دهیم چگونه زمان مدلسازی خود را به حداقل برسانید♦ در بخش اول ویدیو به تعریف قطعات استاندارد پرداخته می شود و هم چنین اهمیت مدلسازی آن ها در دستگاه با ذکر چند مثال توضیح داده می شود. در بخش های بعدی روش های طراحی سه بعدی قطعات استاندارد در نرم افزار های طراحی از جمله کتیا و سالیدورک توضیح داده می شود. ذکر مطالب آموزشی با بررسی مثال های عملی و پروژه محور بوده که آموزش خسته کننده نشود و هم چنین یادگیری مطالب راحت تر باشد. در پایان این دوره شما می توانید هر قطعه استانداردی که برای مدلسازی در نرم افزارهای سالیدورک و کتیا لازم دارید به راحتی و از طریق روش های آموزش داده شده در این مجموعه آموزشی تهیه کنید و کیفیت مدلسازی خود را بهبود دهید و زمان طراحی را به طرز چشمگیری کاهش دهید. این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ مهندسان مکانیک و طراحان صنعتی که در حوزه طراحی ماشین آلات و دستگاه ها فعالیت می کنند کارشناسان نقشه کشی و ساخت شرکت ها دانشجویان و فارغ التحصیلان مهندسی مکانیک پیش نیاز دوره : آشنایی با مفاهیم طراحی مکانیکال آشنایی با یکی از نرم افزار طراحی مثل کتیا یا سالیدورک
دوره دوره آموزش مدلسازی سه بعدی قطعات استاندارد دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در صنعتیکس توسط امیر تذکاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش مدلسازی سه بعدی قطعات استاندارد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی