اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش نکات کاربردی مهندسی مکانیک و طراحی صنعتی
مسیر آموزشی

دوره آموزش نکات کاربردی مهندسی مکانیک و طراحی صنعتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:صنعتیکس3.8
  • مدرس:امیر تذکاری0
  • زمان:1 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش نکات کاربردی مهندسی مکانیک که در وبسایت صنعتیکس جمع آوری شده است یکی از دوره های خاص و منحصر به فرد موجود در کشور در حوزه طراحی و ماشین سازی می باشد. این دوره از مجموعه نکات مختلف و کاربردی تشکیل شده است که در زمان طراحی و ساخت دستگاه های صنعتی توسط مدرس دوره (امیر تذکاری) تهیه و گرداوری شده است. در این دوره نکات فنی و ریزه کاری های طراحی و ساخت دستگاه ها که حاوی تجربیات خاص مدرس در این حوزه است آموزش داده شده است. نگاه ویژه این دوره به موضوع طراحی بوده است اما مباحث ساخت و مونتاژ نیز در قالب نکات مختلفی توضیح داده شده اند. مدت زمان ویدیو ها برای نکات مختلف کوتاه می باشد و سعی شده است در قالب ویدیوهای کوتاه کمتر از ده دقیقه ای (برای هر نکته) از کلی گویی و بیان مباحث مقدماتی صرف نظر شود و به آموزش تجربیات واقعی طراحی و ساخت دستگاه ها و ماشین آلات پرداخته شود. یکی از نکات ضعف دانشجویان و طراحان تازه کار کمبود تجربه کاری عملی ساخت و تولید می باشد و ممکن است خیلی از مهندسین مکانیک اصول طراحی با نرم افزارهای سالیدورک و کتیا را بدانند اما در اینکه چطور یک پروژه را در عمل جلو ببرند و اصول ماشین سازی را رعایت کنند دارای تجربه کمی هستند. لذا در این دوره آموزشی سعی می شود با نگاه ویژه به ساخت دستگاه ها و ذکر مثال های واقعی در قالب هر نکته، تجربیات مهم ماشین سازی آموزش داده شود. ♦ما در این دوره آموزشی به شما نکات عملی واقعی طراحی و ساخت و تولید دستگاه ها را آموزش می دهیم♦ لازم به ذکر است زمان کلی آموزش نامحدود بوده و این دوره تا زمانیکه یک مجموعه کاربردی کامل از حداقل 100 نکته مختلف طراحی و ساخت گردآوری شود به طور مداوم بروزرسانی می شود و در صورت خریداری دوره در زمانیکه نکات جدید اپدیت شوند شما می توانید با ورود به سایت و پنل کابری خود نکات جدید طراحی و ساخت را مشاهده نمایید. این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ مهندسان مکانیک و طراحان صنعتی که در حوزه طراحی ماشین آلات و دستگاه ها فعالیت می کنند سازندگان دستگاه های صنعتی و شرکت های ماشین سازی کارشناسان نقشه کشی و ساخت و تعمیر و نگهداری شرکت ها دانشجویان و فارغ التحصیلان مهندسی مکانیک پیش نیاز دوره : آشنایی با مفاهیم طراحی مکانیکال آشنایی با یکی از نرم افزار طراحی مثل کتیا یا سالیدورک آشنایی با فرآیندهای ساخت و تولید دستگاه ها
دوره دوره آموزش نکات کاربردی مهندسی مکانیک و طراحی صنعتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در صنعتیکس توسط امیر تذکاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش نکات کاربردی مهندسی مکانیک و طراحی صنعتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی