اطلاعات دوره
آموزش ارسال چند Model به یک View در Asp.Net - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش ارسال چند Model به یک View در Asp.Net - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش ارسال چند Model به یک View در Asp.Net، در کمتر از 3 ساعت به صورت کامل نحوه ارسال چندین مدل (Model) به یک View در Asp.net را خواهید آموخت. گاهی وقت ها نیاز است که بخواهید چند مدل را در یک ویو داشته باشید و یک View به اقتضای کدها و برنامه و پروژه ممکن است نیازمند چندین مدل باشد. مسلماً شما وقتی بخواهید بدون استفاده از تکنیک های برنامه نویسی و اصول آن، چند مدل را به یک ویو اضافه کنید دچار باگ و خطاهای بسیاری خواهید شد که اگر نتوانید این کار را انجام دهید پروژه شما دچار چالش و حتی شاید عدم پیشرفت پروژه نیز شود. در این آموزش قصد داریم نحوه ارسال چند مدل به یک View را بدون درگیر شدن با خطاهای احتمالی به شما عزیزان آموزش دهیم تا همزمان بتوانید از چندین Model با ابزارهای مختلف در یک ویو استفاده کنید. آنچه در دوره آموزش ارسال چند Model به یک View در Asp.Net بیان خواهد شد:
دوره آموزش ارسال چند Model به یک View در Asp.Net - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط احمد هادیزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ارسال چند Model به یک View در Asp.Net - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

mohammad

آستاد واقعا ممنونم

حامد انصاری

سلام با تشکر از این دوره واقعا مهم و کاربردی شما

کامران موسویان

سلام استاد چقد من دنبال این آموزش گشتم تو اینترنت . واقعا ممنون استاد به خاطر توضیحات خوب و مثال های کاربردی ومختلف شما.استاد تدریس خوب شما در این آموزش باعث شد که آموزش Asp.Net Core پیشرفته شمارو هم بخرم و توش شرکت کنم. بازم ممنون از شما

ابوالفضل رهنما

سلام باتشکر از دوره خوبی که ارائه کردید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی