اطلاعات دوره
فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید (بخش اول - جاوا) - مقدماتی
مسیر آموزشی

فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید (بخش اول - جاوا) - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این دوره در واقع یک پیشنیازی و بخش اول از مجموعه «فیلم های آموزش برنامه‌نویسی اندروید» محسوب می‌شود که توسط استاد سعید نوشادی تدریس می شود مخاطب اصلی این فصل کسانی هستند که هیچ تجربهٔ کدنویسی ندارند و سعی شده که مفاهیم پایه با ساده‌ترین زبان بیان شود. ما این تضمین را به شما می‌دهیم که در پایان این دوره بتوانید به‌راحتی با پروژه‌های بزرگ کار کنید و کسب درآمد کنید. این دوره بر اساس زبان برنامه‌نویسی جاوا است, و نرم‌افزاری که در این دوره برای توسعه مورد استفاده قرار می‌گیرد eclipseاست. دلیل اینکه با این نرم‌افزار شروع به کار کردیم این است که این نرم‌افزار نسبت به اندروید استودیو ظاهر ساده‌تری دارد و اگر شما کار با این نرم‌افزار را به خوبی یاد بگیرید, برای استفاده از نرم‌افزار اندروید استودیو هیچ مشکلی ندارید و به راحتی می‌توانید از آن نرم‌افزار هم استفاده کنید. 
دوره فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید (بخش اول - جاوا) - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید نوشادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید (بخش اول - جاوا) - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امین سالاری

نسبت به رایگان نبودنش اموزش قوی نیست اینکه فقط به دنبال کسب درامد بدون کیفیت محتوایی ک تحویل مخاطب داده میشه کار صحیحی نیست

امیر حسین

کیفیت آموزش خوب بود . ممنون بابت زحماتتون

دانش آموز

سپاس فراوان

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی