اطلاعات دوره
فیلم آموزش کامل سی شارپ - رایگان و پروژه محور
مسیر آموزشی

فیلم آموزش کامل سی شارپ - رایگان و پروژه محور

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

13 ساعت آموزش رایگان و با کیفیت سی شارپ که به صورت عملی و پروژه محور C# را کامل آموزش می دهد. مدرس : کیا حامدی  در این دوره آموزش کامل سی شارپ ( c# ) به طراحی سامانه آزمون گیر با زبان برنامه نویسی سی شارپ می پردازیم که در طول این پروژه شما می توانید به تمام قسمت های یک برنامه سی شارپی مسلط بشوید. شما در طول پروژه از کاملا با شیوه ی stored procedure برای اتصال به بانک اطلاعاتی در سی شارپ آشنا می شوید.  خواندن درج ویرایش و حذف اطلاعات می آموزید.  ساخت منو های مختلف برای برنامه ، قابلیت لاگین کردن به برنامه و تعیین سطح دسترسی ها برای مدیران و کاربران را در طول این پروژه کامل آموزش می بینید.آموزش گزارش گیری در سی شارپبرگزاری آزمون به صورت هوشمند و کتبی در سی شارپ پشتیبان گیری از بانک اطلاعاتی و بازیابی فایل پشتیبانی گزارش گیری با stimulsoft کار با کامپوننت ها ، طراحی تقویم شمسی و ساعت آنالوگ و دیجیتالی و کلی نکات آموزشی دیگربرای آموزش c# دوره آموزش c# که در مقابل شماست به صورت پروژه محوره است و ترس شمارو از برنامه های بزرگ سی شارپ از بین میبره و تجربه کافی رو برای شروع پروژه های اداری بهتون میده که چگونه با قرار دادند شی ها و کدهای ساده که شاید اصلا فکرش رو نکنید بتونید اثر حرفه ای درست کنید.
دوره فیلم آموزش کامل سی شارپ - رایگان و پروژه محور دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط کیا حامدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش کامل سی شارپ - رایگان و پروژه محور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C# سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C# در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجتبی ملک

عالی

ابوالفضل رستاخیز

خیلی خوب بود

مهرزاد رزاقی

سلام ممنون بابت آموزش عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی