اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پرستاشاپ فارسی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی
مسیر آموزشی

آموزش پرستاشاپ فارسی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی

105,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 105,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش پرستاشاپ فارسی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی یاد میگیریم که چگونه با استفاده از CMS پرستاشاپ یک فروشگاه اینترنتی کامل راه اندازی کنیم. در این مجموعه آموزشی یاد میگیرید که چگونه بدون کد نویسی و سریع یک فروشگاه اینترنتی کامل و جامع با سیستم مدیریت محتوای پرستاشاپ راه اندازی کنید. پرستاشاپ یک فروشگاه ساز رایگان است که در حال حاضر به 60 زبان دنیا ترجمه شده است. Prestashop با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و از MySQL پشتیبانی می‌کند. Prestashop یک پروژه دانشجویی بود که در سال 2005 در دانشگاه Epitech پاریس فرانسه توسط دو دانشجو با نام‌های Igor Schlumberger و Bruno Lévêque معرفی و ارائه گردید. پس از آن در سال 2007 شرکتی با بنیان‌گذاری این دو فرد با نام Prestashop SA تأسیس گردید و اولین نسخه از این فروشگاه ساز را ارائه داد. پرستاشاپ از امکانات فوق‌العاده در زمینه e-commerce یا همان ساخت فروشگاه اینترنتی دارد.
دوره آموزش پرستاشاپ فارسی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی موسی خانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 105,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پرستاشاپ فارسی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علیرضا شعبانی

با تشکر

سارا نیازی

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی