اطلاعات دوره
فیلم آموزش اندروید از پایه تا پیشرفته (بخش دوم - برنامه نویسی) - متوسط
مسیر آموزشی

فیلم آموزش اندروید از پایه تا پیشرفته (بخش دوم - برنامه نویسی) - متوسط

19,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 19,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این بخش شروع به برنامه‌نویسی تخصصی می‌کنیم. از پایهٔ اندروید مباحث رو شروع میکنیم و با ساده‌ترین زبان ممکن برای شما توضیح میدهم-با دانلود آموزش این دوره  آموزشی بخش دوم از مجموعهٔ «آموزش برنامه‌نویسی اندروید از پایه تا پیشرفته» هست که شروع به برنامه‌نویسی تخصصی می‌کنیم. توی این فصل از پایه اندروید مباحث رو تک به تک شروع می‌کنیم و با ساده‌ترین زبان ممکن اونها رو برای شما توضیح می‌دهم تا همهٔ مباحث رو به صورت خیلی ساده و در سطح عالی یاد بگیرید. این بخش شامل 33 قسمت در 5 فصل هست و من سعی کردم هیچ مبحثی که در سطح فصل دوم باشه جا نندازم و نکته مهم این هست که آموزش‌ها با کیفیت HD ضبط شده تا شما عزیزان از دیدن ویدیو ها لذت ببرید. این فصل هم ما با اکلیپس (eclipse) کار کردیم و انشاالله قصد داریم از فصل سوم وارد محیط جذاب اندروید استودیو (android studio) بشیم. این مسئله برای من خیلی مهم بود که حتماً اول با اکلیپس (eclipse) کار کنید و بعد وارد اندروید استودیو بشیم چون کار کردن با اکلیپس برای شروع خیلی راحت‌تره و شما رو نمی‌ترسونه. امیدوارم این فصل هم برای شما عزیزان مفید واقع بشه. رضایت شما مهم‌ترین مسئله است.
دوره فیلم آموزش اندروید از پایه تا پیشرفته (بخش دوم - برنامه نویسی) - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید نوشادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 19,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش اندروید از پایه تا پیشرفته (بخش دوم - برنامه نویسی) - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

hosein oftadeh

کامل و روان - با سپاس

سالار دلکش

عالی

MAHDI

تشکر از بیان خوب آقا سعید

اسماعیل نصرتی

کیفیت عالی بود ممنون

محمد علی هادی خواه

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی