اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش گزارش گیری در asp.net mvc با StimulSoft Report به صورت نمودار
مسیر آموزشی

آموزش گزارش گیری در asp.net mvc با StimulSoft Report به صورت نمودار

42,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 42,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش ویدیویی با استفاده از استیمول سافت ریپورت می توانید در وب سایت های asp.net mvc گزارش های متنوع و جذاب نموداری داشته باشید و به کاربر خروجی دهید. گزارش ها نقش بسیار مهمی در راحتی و رضایت کاربران استفاده کننده از وب سایت را دارند، حال هر چقدر این گزارش ها جذاب تر باشند، رضایت و توجه کاربران به سایت شما بالاتر می رود. با یادگیری آموزش گزارش گیری نموداری در ASP MVC با StimulSoft Report می توانید در وبسایت هایی که میخواهید گزارش های متنوعی در آن داشته باشید و چارت و نمودار خروجی دهید. استیمول سافت و کریستال ریپورت دو ابزار مناسب برای گزارش گیری در .net هستند که اخرین استفاده از استیمول سافت بیشتر شده است و در این دوره ما از استیمول سافت برای گزارش های خود استفاده می کنیم.
دوره آموزش گزارش گیری در asp.net mvc با StimulSoft Report به صورت نمودار دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 47 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط پامکین مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 42,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گزارش گیری در asp.net mvc با StimulSoft Report به صورت نمودار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی