اطلاعات دوره
فیلم برنامه‌نویسی اندروید با android studio(بخش سوم - برنامه‌نویسی ) - پیشرفته
مسیر آموزشی

فیلم برنامه‌نویسی اندروید با android studio(بخش سوم - برنامه‌نویسی ) - پیشرفته

18,900 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 18,900 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی وارد مباحث پیشرفته برنامه نویسی اندروید می‌ شیم و از اندروید استدیو (android studio) برای برنامه نویسی استفاده-با دانلود آموزش در این دوره آموزشی وارد مباحث پیشرفته برنامه نویسی اندروید می‌شیم و موضوعاتی رو کار می‌کنیم که در سطح شما دوستان باشه. در حال حاضر شما یک برنامه‌نویس اندروید هستید که تا حدودی با بعضی از مباحث آشنایی پیدا کردید و مهم‌تر از اون قدرت درکتون از برنامه‌نویسی بالا رفته و می‌تونید اون رو بفهمید. این آموزش برنامه نویسی اندروید با اندروید استدیو شامل 15 درس هست که به دلیل اینکه مباحث پیشرفته‌تر شده سعی کردم تعداد قسمت‌ها رو نسبت به دوره قبل کم‌تر کنم تا با ذهن بازتر و بدون فشار مباحث رو پیش ببرید. در این دوره آموزشی دیگر با ایکیلیپس کار نمی کنیم و با اندروید استدیو ( android studio ) برنامه نوسی را انجام می دهیم.
دوره فیلم برنامه‌نویسی اندروید با android studio(بخش سوم - برنامه‌نویسی ) - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید نوشادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 18,900 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم برنامه‌نویسی اندروید با android studio(بخش سوم - برنامه‌نویسی ) - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

hosein oftadeh

کامل و روان - با سپاس

اسماعیل نصرتی

کیفیت عالی بود ممنون

abolfazl abdoli

خوب بود

محمد علی هادی خواه

عالی

امیر حسین

دوره ی خوبی هست بنده راضیم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی