اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زامارین اندروید برای ساخت اپلیکیشن با c# - بخش دوم - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش زامارین اندروید برای ساخت اپلیکیشن با c# - بخش دوم - پیشرفته

21,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 21,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی ویدیویی شما نحوه ساختن اپلیکیشن اندروید را با زبان برنامه نویسی C# می آموزید این دوره پروژه محور و بخش دوم و پایانی این دوره آموزشی می باشد در بخش اول آموزش xamarin android ، بحث مقدمات برنامه نویسی به کمک زامارین را یاد دادیم و شما به کمک آن قادر هستید که هر اپلیکیشن سمت کلاینتی را طراحی کنید. اما مشکلی که در بخش اول با آن مواجه بودیم بحث دیزاین بود و دیزاین خوبی در اپلیکیشن های ما دیده نمی شد. در بخش پیشرفته این دوره مبحث دیزاین را اصل قرار دادیم و یک سری اپلیکیشن های ساده را در این بخش با طراحی مناسبتری انجام دادیم. و مشکل دوم که در بخش اول به نظر می رسید استفاده از دیتابیس آنلاین می باشد خوب قطعا شما نیاز به اپلیکیشنی دارید که داده های آن را از سمت یک دیتابیس آنلاین دریافت کند که ما در این بخش با بحث وب سرویس و دیتابیس آنلاین نیز آشنا خواهیم شد. همان‌طور که همه شما می‌دانید کار با دیتابیس آنلاین و وب‌سرویس یکی از مهم‌ترین مباحث هر زبان و تکنولوژی برنامه‌نویسی است.
دوره آموزش زامارین اندروید برای ساخت اپلیکیشن با c# - بخش دوم - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مختار سهولی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 21,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زامارین اندروید برای ساخت اپلیکیشن با c# - بخش دوم - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

اشکان مطاعی

بسیار خوب و مفید و آموزنده

Saeed

عالی

hadis yari

هنوز این دوره رو نگاه نکردم ولی با توجه به بخش اول باید خوب باشه

متین محمدی

خوب

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی