اطلاعات دوره
فیلم آموزش جامع جوملا - دوبله فارسی - پروژه محور
مسیر آموزشی

فیلم آموزش جامع جوملا - دوبله فارسی - پروژه محور

21,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 21,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در 7 ساعت به طور کامل جوملا (joomla) را با آموزش دوبله شده می آموزید سپس در یک ساعت پایانی امیرحسین جواهری کیا یک وب سایت با جوملا بالا می آورد. این دوره آموزش جوملا شامل 6 فصل می باشد، 5 فصل ابتدایی دوبله فارسی می باشد و در فصل آخر امیرحسین جواهری کیا یک وب سایت کامل با جوملا بالا می آورد. توجه داشته باشید امیرحسین جواهری سابقه تدرس طولانی در جوملا دارد و کاملا به جوملا مسلط می باشد ولی با توجه به طرح درس مناسب آموزش های انگلیسی زبان و با توجه به تسلط مدرس به زبان انگلیسی، ایشان 5 فصل ابتدایی این دوره آموزشی را به صورت دوبله تهیه کرده و سپس در فصل پایانی یک وب سایت با جوملا بالا آورده است.
دوره فیلم آموزش جامع جوملا - دوبله فارسی - پروژه محور دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط امیرحسین جواهری کیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 21,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش جامع جوملا - دوبله فارسی - پروژه محور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدیه باقری

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی