اطلاعات دوره
آموزش تبدیل برنامه پایتون به فایل اجرایی
مسیر آموزشی

آموزش تبدیل برنامه پایتون به فایل اجرایی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش تبدیل برنامه پایتون به فایل اجرایی قصد داریم با استفاده از روشی متفاوت و جدید نحوه تبدیل فایل py به exe را آموزش دهیم. همانطور که می دانید برای تبدیل برنامه پایتون به فایل اجرایی از کتابخانه پای اینستالر (PyInstaller) استفاده می شود که استفاده از این کتابخانه به دلیل پیچیدگی و ناسازگاری با برخی سیستم ها سخت است. ما در این ویدیو آموزشی قصد داریم روشی جدید که برای این کار بوجود آمده است را آموزش دهیم. در این ویدیو نحوه تبدیل برنامه پایتون به فایل اجرایی را با برنامه auto py to exe خواهید آموخت. برنامه ای که با رابط کاربری ساده بسیار خوب عمل می کند. بطور کلی شما در این آموزش نحوه کار با این برنامه و تبدیل فایل py به exe را خواهید آموخت.
دوره آموزش تبدیل برنامه پایتون به فایل اجرایی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی اکبر وافی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تبدیل برنامه پایتون به فایل اجرایی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی