اطلاعات دوره
حل چند تمرین کوتاه پایتون
مسیر آموزشی

حل چند تمرین کوتاه پایتون

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره حل چند تمرین پایتون، قصد داریم بصورت مقدماتی به حل چند مثال و تمرین های برنامه نویسی پایتون در کمتر از یک ساعت بپردازیم. در این ویدیو آموزشی کوتاه بصورت پروژه محور به حل چند مثال و تمرین پایتون خواهیم پرداخت. در این آموزش، به حل مثال و نمونه و تمرین خواهیم پرداخت لذا قبل از این دوره بهتر است با زبان برنامه نویسی پایتون آشنایی لازم را داشته باشید. آنچه در دوره حل چند تمرین کوتاه پایتون بیان خواهد شد:
دوره حل چند تمرین کوتاه پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد مهدی درزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره حل چند تمرین کوتاه پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی