اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت اسمارت آبجکت‌ در فتوشاپ - ساخت smart object - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش ساخت اسمارت آبجکت‌ در فتوشاپ - ساخت smart object - مقدماتی

11,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 11,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی ببینید که چگونه در فتوشاپ با استفاده از اسمارت آبجکت‌ ( Smart Object ) روند طراحی وب را سرعت ببخشید. در این دوره آموزشی، با استفاده از اسمارت آبجکت در فتوشاپ ، روند کاریتون را سرعت ببخشید. در این دوره میبینید که چگونه با استفاده از فایل های فتوشاپ ، فایهای Jpeg و حتی فایل های ایلاستریتور یک اسمارت آبجکت بسازید. کریس کانورس مدرس لیندا به شما یاد میده چطوری smart object را با هم ترکیب کنید و حتی اونها رو گروه کنید.
دوره آموزش ساخت اسمارت آبجکت‌ در فتوشاپ - ساخت smart object - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 37 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ایران یادگیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 11,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت اسمارت آبجکت‌ در فتوشاپ - ساخت smart object - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی حیاتی

دوره مفیدی بود ممنونم

امین مهدی کریمی

بسیار عالی

مسعود گرانمایه پور

خیلی خیلی کوتاه بود ..ادم فکر میکنه کامل نیست

رضا تهماسبی

عالی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی