اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اضافه کردن کامپوننت DotNetBar به ویژوال استودیو
مسیر آموزشی

آموزش اضافه کردن کامپوننت DotNetBar به ویژوال استودیو

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در ویدیو آموزش اضافه کردن کامپوننت DotNetBar به ویژوال استودیو نحوه اضافه کردن کامپوننت DotNetBar به ToolBox ویژوال استودیو خواهید آموخت. روش های متفاوتی برای زیباسازی ظاهر پروژه هایی که در محیط Visual Studio نوشته می شوند وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از کامپوننت های آماده است. هر چقدر برای داشتن کد های بهینه و پیشرفته تلاش کنید اگر بدون در نظر گرفتن ظاهر زیبا و کاربر پسند باشد نرم افزار شما مورد استقبال کمتری قرار می گیرد. در این ویدیو به طور کامل و کوتاه نحوه اضافه کردن کامپوننت DotNetBar به ToolBox ویژوال استودیو را خواهید آموخت. آنچه در آموزش اضافه کردن کامپوننت DotNetBar به ویژوال استودیو بیان می شود:
دوره آموزش اضافه کردن کامپوننت DotNetBar به ویژوال استودیو دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط یاسین محرمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اضافه کردن کامپوننت DotNetBar به ویژوال استودیو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی