اطلاعات دوره
آموزش نصب و فعال سازی گواهی SSL رایگان در سی پنل
مسیر آموزشی

آموزش نصب و فعال سازی گواهی SSL رایگان در سی پنل

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی رایگان به شما نحوه نصب و فعال سازی گواهی SSL رایگان در هاست cpanel آموزش می دهیم تا بتوانید برای سایت وردپرسی ssl رایگان فعال کنید. آموزش نصب و فعال سازی SSL رایگان بروی هاست در سی پنل سایت يکي از آموزش‌ هايي که بيشتر کاربران به دنبال آن هستند اين است که چطور اقدام به نصب گواهي امنيتي SSL )SSL رایگان ) در هاست کنند تا از اين پس سايت با https در دسترس باشد و کاربران قادر باشند تا اطلاعات خودشون را در محيطي کاملا امن و کدگذاري شده رد و بدل کنند. گواهي اس اس ال – (SSL (Socket Secure Layer يک استاندارد براي کدگذاري کردن داده‌ هايي است که توسط کاربر و سايت در حال رد و بدل کردن مي باشد. بنابراين اطلاعاتي که در بستر ssl رد و بدل مي شوند به صورت کاملا کدگذاري شده بوده و حتي در صورت دسترسي نيز نمي توان آنها را بصورت اطلاعات معني دار داشت. استفاده از گواهینامه SSL میتونه از اونجایی مفید باشه که امنیت اطلاعات رو بالا ببریم، یکی از این نمونه ها که این روز ها در حال رخ دادن هستش بحث فیشینگ است که برخی برای سوء استفاده کردن از کاربران میان و داده های کارت اعتباری رو مورد سرقت قرار داده و در نهایت قادر خواهند بود تا با بدست آوردن اطلاعات کارت بانکی یک کاربر اقدام به سرقت موجودی کارت مورد نظر کنند.
دوره آموزش نصب و فعال سازی گواهی SSL رایگان در سی پنل دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سینا رضائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نصب و فعال سازی گواهی SSL رایگان در سی پنل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی