اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تست نفوذ با پایتون - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش تست نفوذ با پایتون - مقدماتی

31,150 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 31,150 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از روش هایی که متخصصین امنیت برای بررسی امنیت وبسایت استفاده می کنند تست نفوذ با پایتون است، در این دوره 1 ساعته مباحث تست نفوذ با پایتون را بررسی می کنیم.  تست نفوذ باپایتون یکی از پرطرفدارترین روش ها برای شناسایی حفره های امنیتی است. در تست نفوذ متخصص امنیت حملاتی کنترل شده را به سیستم ها شبیه سازی می کند تا میزان نفوذپذیری آنها را مورد بررسی و آزمایش قرار دهد. هدف در این آزمایشات یافتن حفره های امنیتی است که هکرها می توانند از آنها برای آسیب رساندن به سیستم مورد نظر استفاده نمایند.مباحث آموزشی که در دوره آموزش تست نفوذ با پایتون بررسی خواهد شد:1- ساخت ابزار  های تست نفوذ از جمله (ساخت پورت اسکنر - ساخت IP Finder - ساخت ip information و به دست اوردن اطلاعات آیپی - ساخت کلود فلر بایپسر و دورزدن کلودفلر - پیدا کردن صفحه ادمین - Reverse IP - ساخت Whois)2- کار با گیت 3- تبدیل ابزارها به یک فریمورک4- زیبا کردن رابط کاربری فریمورک
دوره آموزش تست نفوذ با پایتون - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رضا مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 31,150 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تست نفوذ با پایتون - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Abolfazl Chek

با تشکر

امین رضا کربلایی

عالی

رضا مرادی

دوستان ممنون میشم که نظرات ارزنده تون رو درباره این دوره بنویسید باتشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی