اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
فیلم آموزش اندروید از پایه تا پیشرفته (بخش پنجم– دیتابیس و وای‌فای) - پیشرفته
مسیر آموزشی

فیلم آموزش اندروید از پایه تا پیشرفته (بخش پنجم– دیتابیس و وای‌فای) - پیشرفته

16,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 16,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فیلم آموزشی با برنامه نویسی اندروید در بخش دیتابیس داخلی و خارجی و درنهایت درباره وای وای در اندروید آشنا می شوید.-با دانلود آموزش با فصل پنجم مجموعه آموزش برنامه‌نویسی اندروید در دیتابیس و وای فای در خدمت شما عزیزان هستم. توی این بخش که شامل ۳ فصل و ۶ قسمت هست سعی کردم مباحثی رو کار کنم که شما آمادگی کار با مباحث پیشرفته‌تری رو پیدا کنید. برنامه اولیه این بود که ارتباط با سرور هم توی این فصل تدریس بشه اما چون ارتباط با سرور باید به صورت پروژه‌محور کار بشه قرار بر این شد که توی یک دوره‌ی پروژه محور این بخش تدریس بشه.
دوره فیلم آموزش اندروید از پایه تا پیشرفته (بخش پنجم– دیتابیس و وای‌فای) - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید نوشادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 16,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش اندروید از پایه تا پیشرفته (بخش پنجم– دیتابیس و وای‌فای) - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

hosein oftadeh

بسیار روان و کامل

AFSHIN EBRAHIMI

خوب بود

علیرضا امیدوند

آموزش مفیدی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی